tkgziremmy06 Son 39 bebis doğdu butonuna basmak için sabırsızlanıyorum var mı benimle aynı zamanda olanlar 🥰😍
G12s_18 tkgziremmy06 38+4 dün sancım vardı acile gittim nst ye bakıp gönderdiler halen sancı çekiyorum 😭
tkgziremmy06 @G12s_18 acaba ayak ağrıların mı sancıların olması çok güzel diyorlar rahmin acısından ben daha 34+3 um ama sancılarım başladı senin bugün yarın gelecek minisin 🥰
Taskaya96 tkgziremmy06 benim planlı sezeryan 34+4 haftalığız 5 eylül doğum tarihimiz olacak kısmetse 27 gün kaldı 😇🪬heycanlıyım