catandgirlmom ya maşallah ☺ darısı bana ve gebe olan herkese inşallah. Bende ilk öğrendiğim rakam çok düşük geldi ilk bebeğimde yüksek öğrenip, düşüğü m’de böyle düşük öğrenmiştim ondan dolayı endişelerim oldu ister istemez. 122ydi pazartesi, çarşamba verdim 438 olmuş inşallah sağlıkla ilerler kucağıma alırım bende 🙏