yaseminnnk hahah aynen yaa sözleşmiş gibi 😃😃☺️ weleda kullanmak daha nasip olmadı inşallah biz de memnun kalırız. Pişik kremini yanlışlıkla açtım bitkisel yağ kokusu çarptı direkt ama sürünce rahatsız edici ağır koku olmuyor değil mi? Bezi Premium care aldım ben ama ıslak mendil olarak ne aldınız siz ona karar veremedim daha Prima Aqua Pure biraz pahalı ama sanırım en azından ilk etap için ondan alıcam 😅