AysunzcanAraz 38 . haftada dediyse eğer ağrın sancı olmazsa dediği tarihte bakar ama hiç korkmana gerek yok ben sanciyla acile gittim 35+2 haftaliktim alttan baktılar hem ultrasonla hemde acikligima baktılar 1 parmak acikligim varmış 🤗
Erken doğacak diye çok korktum halada korkuyorum
Perşembe günü acile gittim hic lekelenmem felan yoktu gece saat 2 buçuk gibi elwc ye kalktığımda lekelenmem olmuş 😔
Ve cuma günü de sabahı da nişanım geldi hepsi o doktorun acikligima bakması dan sonra oldu 🤷
Ama korkma hayırlı doğumlar versin rabbim sakın kendini kasma