Petrichorers Merhaba arkadaşlar 20+6dayım uyandığımda pijamamın sağ göğüs tarafında koyuluk vardı halka şeklinde leke olmuştu galiba sıvı gelmiş gece bu normal mi ? Daha önce yaşayan var mı?
DeustchBurcu Petrichorers çok normal, vücut süt üretimine hazırlanıyor. Sıkıp kendin akıtmadığın sürece hiçbir sakıncası yok. Sağlıkla gelsin bebiş 🫶🏻
Gndzmrv Petrichorers benimde 20.haftada gelmeye başlamıştı sağ gögsümden. Doktorum bazı kişilerde erken başlıyor bir sorun yok demişti canım 😇
linaa123 Petrichorers iki kızımdada 5. ayında basladı sıvıların gelmesi sordum bende normal dediler hep sakın ellemeyşn veya sıkmayın
Petrichorers Evet doktor linaa123 evet doktora sordum sıkınca rahmi uyarıyomuş çok elleşmeyin dedi ben de bepantol sürüyorum ama can yakıyor şu an acımaya başladı
linaa123 Petrichorers güzel güzel sütleriniz olur inşallah söylemesi ayıp ilk kızımda çok fazlaydı sütüm sizinde öyle olur inşallah