1 ağustosta yumurta toplama işlemim oldu. Toplam 23 yumurta toplandı. 17 si olgun döllenmeye hazırdı 9 tanesi dollendi ve 3. Güne 3 tanesi donduruldu. Şimdi 2 adet sonra transfer olacağım fakat yeterli bilgim yok. Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi acaba ? Birde direk 3. Gün dondurma neden yapılmış olabilir ?