Xname 09-11-22 demek ki azıcık bir ağrı bile yok umutsuz olmuyorum daha var ama korkuyorum tabi hiç sancısı olmayan bir sürü insanda var
Neris_poyraz 09-11-22 bel ağrısı var bolca uyku yok artık biran önce kucağıma almak istiyorum kızımı❤️ sizde belirti varmı
09-11-22 Neris_poyraz arada bir ggelen bel ağrısı var kasık ağrısı çok fazla bide bebek kasılıyor Cok fazla kanala inmiş nst de sancı da çıktı ağrıların artmasını beklicez artık
Fereh2000 09-11-22 son 3 gün bebek kanalda rahim iyice yumşadı ama ses yok 🥲 hafif hafif her gün ağrılar oluyo ama düzenli değil. Çok zor artık gerçekten bi an önce sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️
2pembikeller1 Fereh2000 rahimde yumuşama olduğunu nasl anlıyorsunuz? Ben 38+5 im. Belim kopacak gibi 1 haftadır
09-11-22 Fereh2000 bende aynıyım bebek baya rahim ağzına yakın dedi her an olabilir dedi ağrılar var ama düzenli değil
g-gamzee 09-11-22 hem de ne nazlı hiç geleceği yok 37. haftaya kadar dönmemişti bile yani o kadar istemiyor 😂
Gmzeakky 09-11-22 sabah sumuksu Bi akinti geldi kalındı biraz o nisan olabilir ama onun dışında öyle çok Bi belirti yok ya
Kvser 09-11-22 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤗 ben de önümüzdeki ay transfer olacağım tüp bebek benim için doğumda dua eder misiniz ? 🙏🏻