Filiz35 ben de 32 haftalığım ve aynı durumdayım oturamıyorum, yatamıyorum doğana kadar böyle sürecek sanırım. Bir tek yatarken sol tarafıma ve ayaklarımın arasına yastık koyuyorum iyi geliyor. Bir de eşim masaj yapınca biraz rahatlıyorum öneririm yani