Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim. Gece saat 4 gibi bir ağrıyla uyandım . Karnımın altından sancı gibi ama haraket edemiyorum yani. Karnımı sıvazladım işte uyudum filan bayaa baya 2 3 saat çekti. Gaz sancısı ola bilirmi acaba? Bildiyin acı çekiyordum. Gazdan dolayı olduğunu düşünüyorum ama bir taraftan da aşırı korktum.