Syd_nrr An itibariyle 40ncı haftaya girmiş bulunmaktayım ben gibi olup hala sabırsızlıkla bekleyen var mı kizlarr
Youngmotherr Syd_nrr 39+1 var olur mu 🥲 gelmiyor tüm belirtiler gitti… 3 cm açıklıkla başı kanalda bekliyoruz
Balbebek012 brsngengec 40 olunca doktora gittin mi peki evde kendin mi bekliyorsun. 40 dolduktan sonra kaka yeme şu azalma durumları var ya ben de 40 olunca muayeneye gitsem mi gitmesem mi kararsızım
Zuleyha_Evren Ben de yarın giriyorum gelen giden yok. Sabırsızlıkla bekliyoruz sürekli komşular arkadaşlar soruyor ama sanırım yerleri rahat gelmeyi düşünmüyorlar. Galiba artık fazlaca zorlandığımız için de bir yandan bu sabırsızlık.
Syd_nrr Zuleyha_Evren sordukca insan strese giriyor ya niye gelmiyor diye bizde sabırsızlaniyoruz ama yapacak birşey yok
Syd_nrr Balbebek012 zaten doktor 2 güne bir çağırıyor genellikle mesela ben pazartesi gittim Perşembe tekrar gel dedi onlar bı sıkıntı gördüğü zaman ya suni sancı veriyorlar ya sezeryan aliyolar çok sık gitmiyorsan git ama bence ne olur ne olmaz
brsngengec Balbebek012 gittim evet devlet hastanesi 41 42 ye kadar bekletebılıyolar ama tabı o rıskıde soyluyolar pazar gunu sehır hastanesinde sunı sancıyla dogum yapmıcam eger acılmam olmazsa sezeryan olucak mecbur Allah yardımcımız olsun