Youngmotherr Erken gelmek için ilk başlarda öyle uğraştın ki, ben de erken doğmana göz yumamazdım annecim… şimdi 39+ lardayız…. Ve senden hiç ses soluk yok, askerliğin geliyor oğlum çık artık çürüdün içeride, çok özledim seni….
berfin1621 Youngmotherr bence 2 güne doğurcaksınız öyle hissettim😂 sağlıkla gelsin inşAllah bir nefeste doğurun🌸
Sevdaltun Youngmotherr İllaki cikicak oradan 😁 kendine stres yapma trip atiyordur😁 Allah’ın izniyle sağsalim kucağına alırsın canım ⭐
Mutluemos Youngmotherr benim kocam da bir cuma günü doğduğunu görmüş rüyasında gerçekten cuma günü doğduk 😂
Youngmotherr Sevdaltun inşallah🙏🏼 Benden sonra hamile kalanlar doğurdu bu içeride keyif sürüyo başı kanalda kaldı 🥴
Alimenur Youngmotherr bakalım belki deidğim gibi cuma gecesi falan olur suni falan verirlerse Hakkında hayırlısı olsun
EEEEEEEEL Youngmotherr erken gelmek için başlarda nayapti ki annesi inşaallah sağlıkla kucağına alırsın 🤗🤗☺️
Youngmotherr EEEEEEEEL 33+5 de sancılardan yatış yapılmıştı doğum sancıları diyolardı ciğer geliştirici vuruldu o gün bugündür gelmiyor..