_Buse_0505 rabiaozcans sorma vala agladm hatta şoktan 5bucuk aya kadr kız bil snra erkek çıksnn 😃😃oluyorms byle şeyler artık kendime dedm ikinci çocuğum olursa 5.aya kadr beklycm cinsiyeti için
Nuraykarabulut Carteryasemin biz de aynı 32+4 iki kez renkli ultrasona gittik ama nafile hep popo göründü yüzünü saklambaç oynuyorcasına kapatıp açtı uygun pozisyon yakalayamadık doğduğunda göreceğiz inş☺️
rabiaozcans Bsrblr biz altan cebeci’ye gittik, muayene süresi 30 dk sürüyor. 2600 tl ödedik. doktor bakarken hem açıklama yaptı hemde bize ait olan ekrandan izledik. 4-5 tane ultrason çıktısı verdi, whatsapp’tanda diğer görüntüleri gönderdi. 🙏
EslemBosnak Ozlemocek devlet hastanesinden randevu aldım Sultangazi haseki ali Çetin oraya gideceğim inşallah
Ezgiyildiz944 EslemBosnak ben oraya gittim geçen gün. Renkli ultrason yokmuş onlarda.siyahti.ekran cam sakuradan.randevu al dedi Ali cetinde yoktu kapalı bayan vardı asistan sanırım bilginiz olsun
Ezgiii75 EslemBosnak randevuyu nasıl aldınız acaba ben alamiyorm da baya oldu deniyorm düşmüyor randevu
kvsr22 Carteryasemin Benimki de eliyle yüzünü kapatmıştı ,doktor vurdu iki kez o zaman açtı elini yüzünü gördük :))
nurcakar03 rabiaozcans ben dün girdim 2 boyutluydu yüzünü felan doktorun odasında gördük ölçüleri aldı doktorumun odasındada yüzüne felan baktık daha sonra 21+1 de girdim 470 gramdı
Loliannesi _Buse_0505 ben hala öğrenemedim diye üzülüyordum varmış bir hikmeti 🤭 Şu an 21. Haftaya girdik. Bu cumartesi randevumuz var. Cinsiyeti de öğreneceğiz inş. Biraz heyecanlıyım. Dua edin 🌸 İstanbul Kadıköy Doktor Fatih Esen 2500₺…
Melisct94 rabiaozcans 22+2yiz şuan bizde haftaya giricez inşallah 23 olmuş olucaz. 🙏 heycanla bekliyoruz. 😍
Ezelanneoluyor Dün 21. Hafta da gittim. Elazığ hayat hastanesi Şükrü Özbörü yaptı. Pek uygun değil ki pozisyonu tekrar gittik öğleden sonra. 380 gram gelişimi iyi organları tam dedi. Kalpte ufak bir açıklık var ayı büyüdükçe kapanacak bir sorunmuş
rabiaozcans Ezelanneoluyor evet 22. haftadan sonra kapanmaya başlıyormuş genelde😊 tüm bebekler için geçerli sanırım bu
N-23 Ezelanneoluyor şükrü beyin detaylı ultrason kaç dakika sürdü acaba, bende ona gidicektim çok kısa süreli bakıyor ddlr
Biriciklerim3 ebrulina birsey soylicem bende gittim doktor kız dedi ama renkliye cevirdiginde ben bariz pipi ve afedersiniz testislerini gördüm utandım doktora sormadım daha aklımda da şüphe kaldı yine ne bilim anlamadım ya
senaoz Dün gittim ben de 21 haftalık bebeğim. Yaklaşık yarım saat sürdü. Doktorumuzun tavsiye ileRecep Has’a gittik. Çok kibar bilgili bir beyefendi. Muayene sonunda hazırladığı bir rapor ve tüm ultrason görüntülerini de veriyor. Aklımda soru işareti bırakmadı.
deryaaca @EslemBosnak bende aynı doktora randevu almıştım. Hastaneyi aradığımda detaylı ultrason yapılmıyor denildi iptal ettim. Siz de arayıp emin olun isterseniz boşuna gitmemiş olursunuz.
EslemBosnak deryaaca randevu aldığınızda perinatoloji dışında bir yazı yazıyor muydu ? Şimdi görüştüm hastane ile ali Çetin bey in yaptığı söylendi ali beyden randevu almıştım sabah 10 da kayıtları açılıyor almak isterseniz kontrol edin sizde
EslemBosnak deryaaca deryaaca birde dr sadi konuk Atilla Çankaya doktoru çok met ediyorlar eşler ile birlikte alıp detaylı bilgi verdiklerini söylediler belki orayada gidebilirim