Seyrnkpln Pervoo 20 gün önce sezaryen doğum yaptım yüzyılda doktorum semavi kurt. Çok memnun kaldım kesinlikle öneririm
Hilalllle Pervoo koray özbaya gidiyorum ve kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili ve nazik bir doktor iletişimi kuvvetli
Esmacbnoglu Pervoo Suni sancıyla semavi kurt hanımda doğum yaptım çok mükemmeldi aşırı pozitif rahat bir doktor tavsiye ederm 🥰
Cananer34 @Pervoo çiğdem kılıca gidiyorum . İlk doğumumu onda yaptım çok memnun kaldım. 32 haftalık hamileyim tekrar ona gidiyorum ☺️
Seyrnkpln Hilalllle doğum sonrası kontroller bebek ve anne icin ayrica fotoğraf çekimi var denildi ama o yapılmadı
Seyrnkpln elifcelik_4 12.500 ödedik planlıydı canım acilden giriş yapmadık. Önce muayene oldum daha sonra sezaryen için gün aldım
Dodomoms Çiğdem kılıca gidiyorum ilk doğum da ında oldu harika bı doktor çok ilgili sezaryen oldum ben ilkini yara yerim belli belirsiz minicik ins bu sefer de aynı olur öneririm