Beyzanury1234 melikemstf çok değil de hafif topuklu ayakkabı daha iyi bence her ihtimali değerlendir canım
melikemstf Gunes17 normalde topuklu ayakkabıya alışkınım yakın düğünü hamile değilken elbisemi ona göre seçmiştim bende soruyorum işte
Melek-Gundogdu Ben iki bayramıda topuklu ile geçirdim birşey olmadı kendinize güveniyorsanız giyilebilir bana kalırsa.
Basak3503 Valla ben o haftalarda topukluda giydim düğünlerde hoplayıp zıpladım da 6.-7aya kadar karnım tam çıkmamıştı zaten şimdi zor yürüyen ben tepiniyormuşum 🤣 dikkat ettiğiniz sürece bence giyilir