Merhaba,21 temmuzda femera kullanımı ile ilk defa aşılama tedavisi oldum. Pcos hastasıyım dört düşüğüm oldu araştırma yapıldı düşük için bir neden yok 4 yıldır çocuk sahibi olmak istiyoruz. Yaş 28 ve 4 yıllık evliyiz. 4 düşükle sonuçlanan gebelik elde ettik. Bugün aşılamanın 4.günü ve özellikle belirti aramak istememe rağmen hiçbir değişiklik yok. Olmadığınıbile düşünüyorum. Sizlerde süreç nasıl ilerledi? Deneyim tecrübelerinizi paylaşarak birbirimize destek olalım mı?