Kızlar merhaba az önce eşim işe gitti bende lavaboya girmiştim bi çıkarken biri geçti ordan bende eşim geldi sandım ama gelmemiş. Kedimiz var bi tane o vardı orda ama onun olma ihtimali yok çünkü kedimizin boyu bir insanla eş değer değil hoş. Çok korktum daha önce hamileyken de yalnız kalmak iyi değil gibi şeyler duymuştum aklıma o geldi bir an. Başına gelen var mı duş alcam korkudan alamıyorum Dini boyutu nedir yani hamileyken gerçekten yalnız kalmak iyi değil mi? Bilen bilgilendirirse sevinirim😒 Felak Nas okursanız benim için çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden Allah razı olsun okuyanlardan🌸