-Simge- Bu durumu yaşayan var mı ? Hapşırma nöbetleri geçiriyorum ve bebeğe birşey olacak diye korkuyorum. Burun akıntımda var o önemli değil ama art arda 2 3 kere hapşırıyorum her seferinde
Yagmur-194 -Simge- az önce aynı durumu yaşadım üst üste hapşırma ve burun tıkanıklığı yaşıyorum şuanda. 😣 hapşırırken kasıklarıma ağrı giriyor.
naneliseker_ -Simge- bense alerjik rinit hep vardı. Hapsiriyorum yapacak birsey yok. Ama nette öksürme hapşırma bebeğe zararı olmaz diyor hep
Nuraslanklc -Simge- 1 aydır sürekli bu haldeyim nefes alıp vermemi zorlaştırıyor ama yapacak birşey yok sanırım
MelikeBulut -Simge- bende iki gündür var burun tıkanıklığı ve boğaz ağrısı bugün gittim bol sıvı tüket bide tuzlu suyla gargara yap dedi ama felaket bişe hiç çekilmiyor geçmiş olsun umarım hemen atlatırız
-Simge- Yesimakkoc hamilelik nezlesi diye birşey varmıs herkes o diyor dün doktoruma mesaj attım sadece ilaç kullanma bol sıvı tüket dedi
-Simge- Yesimakkoc doktor bana bol sıvı tüket demişti tabi yüzyüze soramadığım için çok bişey demedi sadece mesaj attı bol sıvı tüketin diye
Yesimakkoc -Simge- Ay içiyorum çok su tüketen biri değilim ama bebek için devamlı içmeye çalışıyorum Bu kezde tuvaleten çıkamıyorum
Yesimakkoc Nuraslanklc Gebe kalmak için ne savaşlar veriyoruz ne dualar ediyoruz gebe kalıncada oram ağrıdı buram ağrıdı diye söyleniyoruz bebeklerimiz sağlıklı sıhhatli olsunlarda geçer bugünler hayırlısıyla 🐣 -Simge-
Nuraslanklc Yesimakkoc aynen öyle insan bu zamanları da özlüyor sonra o yüzden çok takılmamak lazım 😅biz daha yolun başındayız belki bı 6 ay sonra soylenirim 🤣🤣
Yesimakkoc Nuraslanklc bende 10+5 haftalık oldum rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤭🐣
-Simge- MelikeBulut yarın randevum var doktoruma da soracagım. Hamilelik süresince hamilelik nezlesi devam ediyor mu diye