Delidolu Az önce kan gördüm birazdan hastaneye GitceM çok korkuyorum lütfen dua edin bebeğime bişey olmasın yikilirim 😔😔😔
MirsT Delidolu ilk 14 hafta da kanamaların olması çok normal canım ☺️ vajinal hassaslıktandır sıkma canını 4 hamileden 1 i yaşıyor bu durumu bir fitil biraz dikkat geçer ☺️😘
Esmanur43 Delidolu ağrılı sancılı ve pıhtılı bi kanama değilse korkmayın bende ilk 3 ay kanamalar yaşadım ilaçla devam ettik 🥰
1melekannesi3858 Delidolu Rabbım korktuguna ugratmasin inşallah canım benim.icini ferah tut bebeğin seninledir inslalah
Beyzanury1234 Delidolu hastaneye git ama bişey yok büyük ihtimalle kese altında kanama alanın var oda ilaçlar vs ile uzanarak dinlen geçer korkma herşey allahtan ☺️🤲