Kızlar dün annemin komşusu 37 haftalık hamile ve hareketlerini hissetmiyorum dedi çikolata yedim üzerine bile yattım ama oynamadı dedi sonra hastaneye gittiler bebeğin kalbi durmuş akşam suni sancı vererek normal doğum yaptırdılar Bebeğin kalbine pıhtı atmış denmiş patolojiye gidecekmiş
Var mı başına gelen veya duyduğunuz