Birhuda 5 aylık gebeyim , ara ara akıntıyla beraber az miktarda kanamalarım oluyor. Doktor bebekle ve rahimle alakalı bir durum olmadığını rahim ağzı polip olabileceğini alttan bakmamız gerektiğini söyledi, varmı böyle bir durum yaşayan aranızda