yenianne06 ya o kadar yeni ki daha yolk kesesi bile oluşmaz görünmez kafaya takmayın lütfen ben 6+3te gttiğimde bile yoktu bir hafta sonra kalp atışını duydun ve bebek yok diye alacaktı bir de doktor aman kafanızı karıştırmayın 5hafta ne demek daha yeni kese oluşuyor