Bussra_1809 Hamilelikte nasıl besleniyorsunuz ben şu an 4 haftalığım pek sağlıklı şeyler yemiyorum açıkçası
gamzecgr Bussra_1809 3 ay dolana kadar normal rutin beslenmenize devam edebilirsiniz dert etmeyin yani sadece yenmemesi gerekenleri yemeseniz yetiyor işlenmiş ürün,sakatat gibi bebek ilk 3 ay kandan beslendiği için ekstra bişeye ihtiyaç olmuyor 3 aydan sonra zaten dengeye oturuyor
Agg0207 Bussra_1809 canım cokcerken haftan zaten ilk 3 ay kandan annenin depolarından besleniyr bebek 14 hafta sonrası besinler bebeğe geçiyor demişti bana doktorum ama paketli gıdalar asitli içecekler fast food konserve ürünlerde hiç tüketmemistim zararlı şeyleri hayatından erken dönemde cikartirsan ileride aklına gelmez enazindan
Pinrr @Bussra_1809 sağlıksız şeyler yesem de her gün mutlaka yumurta kefir lor peynir yoğurt et ya da tavuk yemeye çalışıyorum
Samiree Ilk 3 ay yediklerimizin zaten bebege hic bir faydasi olmuyor. Ben 3 ag peynir ekmek domates tukettim ancak. Miydem bulaniyordu biwey yiyemiyordum. Calistigim icin bi sekilde ayakda durmaya calisiyordum) ama her gun 1 avuc cerez tuketiyordum