Selam güzel anneler ve anne adayları 🤗 günaydın 🌺
Ben sizlere bişey sormak istiyorum…
Ben 8.ci haftamı doldurdum bugün ve su içemiyorum. Folikasiti içmek için demin bir yudum su içtim az daha istifra edecektim. Ne zaman su içsem öyle oluyor yada midem bulanıyor… bu normal mi ? Ne yapabilirim bu konuda bilginiz var mıdır ?
Sevgiler 🌺