Arkadaşlarım 32+5 haftalık hamileyim. Eşimin tayin durumu oldu, İzmir’de yaşıyoruz normalde bu zamana kadar takipli olduğum özel bi hastanem vardı ama şimdi Ankara’ya taşınmak zorundayız. Duyduğuma göre birçok hastane belli bir haftadan sonra muayene, doğum vs yaptırmıyormuş. Bu durum sadece özel hastaneler için mi geçerli yoksa devlet de aynı şekilde mi? Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 🙁