Arzu501 aynı durumu bende yaşadım maalesef. Aşırı bir şişme hem de. Bacaklarımı kaldırıp yatmama rağmen geçmiyordu yürüdüğüm zaman düzeliyordu. Hastanede yattığım zaman böyle bir sıkıntım yoktu eve gelir gelmez başladı. Doktorum normal bir durum olduğunu 40 günde azalarak düzeleceğini söyledi. 28. günüm ilk günlere göre çok daha iyi artık ara ara oluyor sadece yürümek gerçekten iyi geliyor kendinizi toparladıktan sonra mümkün olduğunca yürüyün.