Herkese selam :) yaklaşık 8 aydır her gün bu forumu takip edip doğum korkumu atmaya çalıştım bazen o kadar kötü hikayeler okudum ki neden hamile kaldım ben nasıl doğurucam falan diye düşündüm :)
Çok aşırı zayıftım hamilelikten önce, şimdi yaklaşık 60 kiloyum. Doktorum bebeğin kafa çevresinin büyük benimse çatımın dar olduğunu bundan dolayı sezaryene uygun olduğunu söyledi.. ama ben zaten ondan önce pazarlık yapmaya başlamıştım sezaryen olayım komple bayıltın beni sondanın acısını hissetmeyeyim falan :) ekstra bir de sigara içtiğim için genel anesteziden de korkuyordum ama doğumdan daha çok :)
Sabah geldiğimde yine bi pazarlığa giriştim illa genel olucam diye spinal yapalım bebeği gör vs dediler dedim yok ben çok korkuyorum… sonra sondayı canlı Takıcaz o zaman çocuğa direkt narkoz gitmesin vs dedi anestezi doktoru. Dedim o zaman spinal 🥰😂 ama nasıl bi gazla :) masada eğdiler iğneyi yaptığı anı bile hiç anlamadım bitti dediler ayaklarım aşırı uyuştu sanki beton dökmüşler. Şimdi bi şey deniyorlar hissediyor musun dedi meğer sondayı takmışlar bitmiş hissetmedim. Başladık konuşmaya 5 dk sonra seni çekiştirecekler korkma dediler korkmadım iki dk lık bi şeydi ama bi ara heyecanlandım tansiyonum düştü diye sakinleştirici verdiler, midem bulanıyor normal mi dedim kafamı yan çevirdiler istersen kus dediler ama geçti yani, bebeğim 09.20 de alındı gerisi de yarım saat falan sürdü erkin Koray müzikleri eşliğinde. Odaya indiğimde ayaklarım aşırı ağırdı beni rahatsız eden tek şey saatlerce betonun içindeymiş gibi hissetmek oldu çünkü çok sıkıldım. 6 saat sonunda daha hala uyuşuktım ama kalkıcam ayağa dedim sondayı cıkardılar bez taktılar koccaamaaan , yürümeye çalıştım ama göğsümde ve omzumda boynumda ağrı hissettim gaz ağrısı vururmuş oralara, çok yürüyemedim çünkü canım çok tatlı ama yinede denedim daha sonra kendi çabamla yine yürümeyi denedim evet bu yürüme işi bence zor sonuçta ameliyat hele oturup kalkarken çok zor anlatamam.ama biliyorum ki iki üç güne geçecek. Sütüm de hemen geldi bu arada zaten günler öncesinde sıvı geliyordu göğüslerimden..
Şimdilik böyle bu arada 38+4 te 3710 gram 51 cm doğdu oğlum.. ve aşırı saçlı aşırıııı :) ben doğurduysam hepiniz doğurursunuz demek için yazdım çünkü ilaçsız iğnesiz hastalık atlatamayacak kadar acı eşiğim düşüktür