Kızlar iki normal doğumum bir de sezaryenim var, şu anda 32 haftalık hamileyim ve devlet hastanesinde kontrollerim yapılıyor ssvd (sezaryen sonrası vajinal doğum) kabul etmiyorlar haliyle yine sezaryen olacağım ama kafamda soru işaretleri var yani mesela doktor 38. Haftaya gün verdi sezaryen için diyelim ama 37+4te bebek doğum kanalına girdi suyum geldi vs böyle bişey olsa yine de sezaryene mi alırlar yoksa neyse bebek normal doğum yoluna girmiş artık o zaman normal doğsun bari mi derler bu konuda bilgisi fikri olan var mı acaba 🤔