Ben 2 defa hsg çektirdim benim her iki tüpüm kapalı çıktı ilk olan anestezisizdi ve çok basit bir işlem dendi 1 dakikalık dedim dayanlarım ama benim tüplerim tıkalı olunca sıvı gitmedi ve rahmim patladı diye hissettim hayatımda hiç öyle bir ağrı ve acı yaşamadım çekim sonrası da hafif kan geldi , doktorum çok ağrım olduğunu söyleyince yine de emin olmak istedi belki kasmışımdırda yanlış mı çekildi diye düşündüm çok ağrılı olunca 2.sinde anestezi ile oldum onda birsey hissetmedim ama her iki tüpüm yine kapalı çıktı .. İnsallah siz ağrı hissetmezsiniz kolay geçer ama benim için ağrılı bir süreçti maalesef