Fatma-1024 19+6 gebeyim ve ilk gebeliğim. Henüz hareketlerini hissetmedim yani ayırt edemiyorum aslında, kasıklarıma baskı hissediyorum ve daha sık idrara çıkıyorum ama ne anlama geliyo bilmiyorum. Tahmini ne zaman hissederim, sizde durumlar ne 😟
Linaa90 Fatma-1024 ilk yada 2. Gebelikte değişiyor kilo da etkiliyor benim ilk gebeliğim normal de zayıf biriyim 17 de hissetmiştim daha önceleri bağırsak hareketi ile karıştırmış olabilirim hissettiysem de bilmiyorum
Mylove47 Fatma-1024 çok korkma en net 24 haftadan sonra hissediyorsun bende öyle olmuştu 20 haftalık zmni geçti ondan sonra zmnla hissettim ilk olunca geç hissetmen normal yani
aslanprenses_ Fatma-1024 yok idrar kesene baskı uygulaması farklı miniğin tekmeleri daha farklı 🥰 çok az kalmış sabret çok yakında hissedersin. Bak ben 26. Haftadayım şu anda hanımefendi çok hareketli olduğu için önce onun uyumasını bekliyorum 😂 sabret annesi kendini hissettirecek 🥰
Bircicekanne Fatma-1024 biz 18+5 iz üç gündür çılgınlarca hissediyorum özellikle yatarken ve yemek yedikten sonra sırtüstü kısa süreliğine tabi uzanırsam veya otururken geriye yaslanırsam net hissediyorum siz de deneyin isterseniz 🥰
Nur-kaynak Fatma-1024 bende senın gıbı hissetmek ıstedım acele ettım hep 20 haftalıkken kalp atışı gıbı atmaya başladı karnım ama susn 33 haftadayıö okdr dertlıyımkı çok kötü tekme atıyo ve çok canım acıyo güzel bırseymı tabıkı ama acısıda cabası