Irmyldm9 @ArzuHmdLh1# " İşten kendi rızası ile ayrılanların ya da işten çıkarılanların eğer çıkış yapılan tarihten önceki bir yıl içinde 90 gün prim ödemesi yapılmışsa 100 gün doktor muayenesi ve eczane hizmetlerinden yararlanmaya devam eder. İstenen prim gün sayısı doldurulmamışsa bu süre 10 güne kadar kısalır." İnternetten araştırdım ne kadar doğru bilemem ama çevreden de böyle duymuştum. SAĞLIK ArzuHmdLh1 ArzuHmdLh1
Muratnurr ArzuHmdLh1 benim hastanem çok uygun ya 1000 tl normal Doğum 1400 sezaryen oda süsleme falan sana ait
Bilge35 ArzuHmdLh1 izmirde nerelere bakıyorsunuz ? Ama SGK olmadığı için öyle çıkıyordur. Devlet Hastaneleri di alır ücret
ArzuHmdLh1 Ezgi14 ilk kez duydum doğrudur şimdiye kadar vardı SSK da ocakda iptal olacak Doğumda şansa ocak sonu bakalım
VahideEktirir Gecende ben sordum analık hakkı dye biley varmış bagkur ve ssk olmasa bile doğumla alakalı birsey olugu sürece ssk parası ücretinde ödeniyomuş ama sadece doğumla alakalı bi durum için gecerli hamileyken mesela apandis ameliyatı oldunuz onda gecerli olmuyo dediler bana
ArzuHmdLh1 Bilge35 cana gidiyordum başta ben ora yüksek geldi bi komşumda bi kaç hastane söyledi onlarda o civardaydı bende zaten buranın yabancısıyım
Annesiii ArzuHmdLh1 hamilelikte devlet tarafından sigortalı oluyorsun Can'ım devlette herhangi bir ücret ödemezsin şöyle düşün emeklilikte doğurduğun çocuk sayısı kadar sigortalı gözüküyorsun bir nevi çalışıyor gbi kabul ediliyorsun