Dogurdunuzmu kızlar ben dogurdum 10da hastaneye geldim 11 de ameliyata girdim söylenendenn daga tosbik dogdu benim minnoşum. Uyandirmada problem cekiyorum. Ve ayaga kalkarken çok zorlanıyorum. İlk etapta agrı siddettli vurdu sonra hafifledi simdi de sadece karnimi kipirdatirsam agrıyor onun disinda melegimi emzirmek icin bekliyorum