Kızlar bebeğim 5 ayı geçti biz tadımlara başladık patates havuç kabak vs gibi markette hero baybinin ek gıda kaşık mamasını gördüm 5 ay itibarı yazdığı için aldım ek gıda diyince . Benim bebeğim mamayla besleniyor. Bu hero baybyde aynı mama mi . Biz hip kullanıyoruz .oda mamaysa ağır mi olur bilmeden aldım yoksa ayrı ek gıda sürecinde verile bilirmi ?