Pitircikannesiyim Kızlar sezeryanımın 19. Günü halen rv işlerimi rahat yapamıyorum rahatsız olduğun için değil korktuğun için kaç kişiden gördüm yormayın kendinizi diye ama artık evimi temizlemek istiyorum süpürge atmakta yere oturmakta ne sakinca var ki?
1prensesannesi_ Pitircikannesiyim canım bnce kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman başla eşin evi bı kere süpürüversin için rahat etsin en azından kendini hazır hissettiğinde başla temizliğe bnce ☺️
Ay12345 Pitircikannesiyim bende sezeryan doğum yapalı 19 gün oldu annem yanımda ama isimi yapabiliyorum kendinizi iyi hissediyorsaniz dikisleriniz iyilestiyse kendinizi çok yormadan yapabilirsiniz bence
Belginylmz Pitircikannesiyim kendini nezman iyi hissetsem öyle yap şart deqil sen nasıl rahat olcaksan bişi olmaz ew suourukmedi diye
1prensesannesi_ Pitircikannesiyim yavaş yavaş yapabilirsin kendini yormadan mesela bugün bulaşıklari yıkarsın yarın da oturma odasını supurursun bn oyle yapıyorum mesela ☺️
Pitircikannesiyim Belginylmz İşte biz kadınlar rahat edemiyoruz ya o kirliliği görünce içim rahat etmiyor
Pitircikannesiyim 1prensesannesi_ valla hepsini yapıyorum evim çok büyük 4+bir mutfağım salondan daha büyük düzeltme toplama silme tuvalet banyo yikama tezgah üstü hepsini yapıyorum sadece süpürge atmıyorum oda ev çok büyük diye yapamıyorum