İkili tarama sonucumu almaya gittiğimde doktorum gayet normal görünüyor fakat bir sayımız bir tık yüksek çıkmış bana sorarsan çok riskli bir durum görünmüyor ancak yine de bi kontrol etmeliyiz dedi ve başka bir hastaneye yönlendirdi bu sayı aşırı yüksek bir sayı değilmiş ama çok kafamı karıştırıyor başına gelen var mı? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻 ☺️