Ben geçen hafta test yaptım silik çoktı sonra testi iki kere tekrarladım negatif çıktı. O yüzden kan vermedim ama aşırı bulantım var sanki boğazıma kadar gelecekmiş gibi ama gelen birşey yok öğürme falanda bir de herşey kötü kokuyor gibi normalde de kokuya vs aşırı hassasım. Test yapmaya da korkuyorum . Tam olarak nasıl bir bulantınız oluyor ve ne zamanlar oluyor