Gün içinde sürekli emziriyorum sütüm çok olmuyor dinlenemiyorum ama gece olunca 1 saat de uyusam süt oluyo ve dolu dolu emse de istiyor veriyorum ağzından taşa taşa emiyor çok emip böyle kendini şişirmesi ona zarar verir mi? Karnından bazen gluk gluk su sesi gibi dolu sesi geliyor. Oğlumda hiç böyle oburluk yoktu ki zaten sütüm hızlı akıyo yani bebek ağzına aldıktan. 1 dk sonra sızlıyo ve sızıyla beraber hızlı akıp bitiyor biberon etkisi yapıyo bi nevi boğula boğula içiyor yavrum bu sızıyla hızlanıp gelen sütü kesmenin yolu var mı? Obur olduğunun farkındayım doyduğunu anlıyorum ama isteğine red çekemiyorum uykuya dalar gibi olunca emzik verip beni emzik etmesine izin vermiyorum karnı şişiyor ya onu merak ediyorum onu rahatsız ediyor mudur herşeyin fazlsı zarar ya buda zararlı mıdır geldi mi başınıza tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim