Aryaluna Hamilelik öncesi lazere başlamıştım faydasını görmeyede başladım yarın 4.cü seansım var gitmelimiyim . Aranızda hamile olup devam eden var mı?
Blueberry0 Aryaluna ben hamilelik öncesi paket almıştım maalesef hormonlardan dolayı gidilmiyor cilt bakımına gitmek zorundayım onun yerine dosya kapanmıyomş . sende bence aylarını öde doğumdan sonra git
Ikiz_annesii Aryaluna ben gittim onlara söylememiştim bilmiyodum yapilamiycagini ama zaten hamile olduğunuzu söylerseniz kendileri durdurucakdır dogumdan sonra 6. Aya randevu verdiler
Deletedmom0071 Aryaluna ben gittim doktorum izin vermişti. Doğumdan sonra tüylenme tekrar etmedi benim. 3,5 yıl oldu hala tüysüzüm. Herkeste aynı etkiyi yapmıyor. Ki ben polikistiğim ve erkek sakalı gibi sakallarım çıkıyordu. Bacaklarımdan vs hiç bahsetmiyorum bile. Çok şükür mazide kaldı hepsi 😅
Aryaluna leila1 hormonlardan dolayı tekrar tüylenme olabilirmiş, acaba şimdi azalmışken tekrar çoğalırmı?
Ikiz_annesii Aryaluna zaten azaldığına bakmayın bir iki ay sonra tekrar çıktığını göreceksiniz bazı bölgeler eski haline dönüyor
leila1 Aryaluna maalesef çoğaltabilir, genelde zaten çoğalma oluyor, birde zaten bebek içim ne kadar sağlıklı olur lazer ışığı bilemedim.
Aryaluna Ikiz_annesii yaa öylemi çıkmasaydı iyiydi ya , peki tüm seansları bitirmiş olsaydım tüylenme tamamen bitmiş olsaydı tekrar sonra hamilelik olsaydı yine çıkarmıydı bilginiz var mı ? Ben daha söylemedim yarın konuşacağım lazere gittiğim kişiyle
Aydemi Aryaluna ben hamilelikten yıllar önce yaptırmıştım. Belki 6 sene önceden bahsediyorum. Koltuk altı da toplasan 5-6 bacaklarımda ve genital bölgemde de o kadar kıl kalmıştı. Ben de kıllı biriyimdir yani. Göbeğimde bile kıl vardı. Şimdi hamile kalınca genital bölgemin arttığını farkettim. Göbeğimde de ufak ufak tüylenmeler başladı. İnşallah eski halime dönmem yoksa bu süreçte beni çok zorlar. Şimdilik jilet ile idare ediyorum.
Ikiz_annesii Aryaluna kişiden kişiye değişir mi bilmiyorum ama ben 8. Seansi bitirdim genital bolge ve koltukalti eskiye dondu bacaklarim azaldi. Bence bitseydi de seanslar bir sure sonra boyle olcakti hamilelikten bagimsiz. Daha once lazere giden arkadaslarim benimle birlikte tekrar yazilmisti
vanilyali99 7ayima kadar gittim şimdi bıraktım, genitali durdurduk sadece koltuk altı ve bacak yaptırmaya devam etmiştim, smdi 40ciktiktqn sonra gidebilirmisim🥲 ama boşa gttik sanki hamilelikten dolayı tuylenme artti