Rksp aynı sorunu dün yaşadım neredeyse 8 saate yakın bacağım ağrıdı bizde 21 haftalığız doktoruma mesaj attım eğer dedi ağrıyla beraber kızarıklık morluk ve şişme varsa kalp damar cerrahına görün dedi ama sadece ağrısıyla parol ve ılık duş al dedi ben ayağımı yüksek yerde tuttum buz uyguladım magnezyum içtim ve magnezyum ilacımı içince hafifledi sonrada geçti