Seyda_06 ikisininde acısı var içimizden canlı çıkarıyoruz sonuçta 🥲 Ama siz acıyı ne zaman çekmek istiyorsunuz önmeli olan soru bu. Ben öncesinde çekip bebek doğduğu an sadece onla ilgilenebilmeyi istedim ve normal doğum yaptım. Yürüyerek girip yürüyerek çıktım doğumhaneden ve ilk andan beri hep ben baktım çünkü acıyı öncesinde çektim. Sezaryen olsaydım yürümeye çalışmaktı oturup kalkmaydı vs bebeğe alışmam uzun sürebilirdi. Ama bu kişiden kişiye göre değişir biz üç arkadaş doğum yaptık diğer ikisi sezaryen oldu biri sürünürken biri çabuk iyileşti