Ben ilk özel de sezeryan oldum belden uyuşturma çok zorlandım panikledim bağırdım hissetim hiç ve prensesler gibi değildi çıkınca yeni mezun bile olduğunu düşünmüyorum büyük ihtimalle lise öğrencisi stajer hemşire gelip bastırdı sezeryan yerime bağırınca bıraktı gitti sonra gelen o yeniydi siz bağırınca paniklemiş dedi falan ilgi sıfırdı 🤦🏼♀️ 2. Doğumum şehir hastanesinde oldu corona oldum doğuma alındım refakatçi olmadan tektim hemşireler giydirdi ilgilendi yine aynı şekilde belden oldum aynı panik aynı ağrı doğum sırasında yine oldu sanırım bende iğne tutmuyo ya da panikten bilmiyorum 🤷🏼♀️ ama 2. Çıkınca çok ağrı yaşamadım devlette olduğum da coronayım diye ağır ilaçlar verdiler sanırım bilmiyorum 🤷🏼♀️ ilkinde ağrıdan bayılacaktım kaç kez Ağrı kesici istedim bir ara şuurumu kaybettiğimi düşündüm sayıklamaya başlamıştım 🙄