Rabiabtr 36+2 bebegimin hareketleri çok sert ağrım oluyor nasıl alışacağım aşırı sert tekmeler siz nasıl hissediyorsunuz normal mi bu
MoonLighty Rabiabtr bende 36.haftadayım. Tekmeden çok göğüs altıma baskı şeklinde hissediyorum. Eskisi gibi tekme atmıyor da ayağını gezdiriyor sanki içerde. Yalancı sancılar da arttı. Hele bel ağrısı 😓