Merhaba güzel anneler ve anne adayları yardıma ihtiyacım var 33 haftalık ikiz hamileyim bugün kontrolüm vardı çok şükür herşey yolunda günümüzü aldık ama eve qelince akşam birden gögüsümde ağrı başladı sol göğsüm ucu şişti gögsüm yumuşak sertlik yok ucunda şişlik var inanılmaz bi ağrı var dokunamıyorum üzerine yatamıyorum yaşayan varmı sadece sol gögsüm sağda hiçsbey yok 😢