yenibirannis Melekinci sınır 14/9 15 yani Dr öle dedi limonlu su ve ılık duş iyi geliyor ben genelde 12 13 taşıyorum herkesin bünyesi farklı canm
imren_melinarya Melekinci benimde dun cikti 14 8 13 8 den sonrasi yuksek dedi ilac verdi 14 olursa ic dedi stres yaptim gunde 3 kere olc 1 hafta boyunca dedi 100 kere olcer oldum preeklampsi cikmadi sicaklar tetiklemis
Hevida Bende 25 teyim bugün alerji sebebiyle gittim acile 13/9 cıktı yüksek mi bilemedim doktor ilgilenmedi dogru düzgün bide gebelikten önce alerjim yok ilk defa oldu direk hap verdi bakmadı ne var ne yok
Ummudogan yenibirannis 15 degil. 13 8 sınır aslinda ama 14 9 a kadar cok problem olmuyor. 14 9u görünce acile gitmekte fayda var
Kiymetyildiz 14 e 9 ve üzeri kesinlikle doktora gidilmesi gerekiyor benim doktorun yanında 13 e 9 çıkmıştı hemen ilaca başlattı ilaç kullanmadığım gün yüksek çıkıyor kullandığımda da 10 a 7, 11 e 7 falan çıkıyor doktor da gayet iyi olduğunu söyledi
imren_melinarya Kiymetyildiz hangi ilaci kullaniyorsunuz bide gunde 2 kere kullandiginiz oluyormu bana alfamet yazdi 14 oldugunda ic dedi bugun 2 kere aldimda ilk defa kullanmaya basladm
pandasever imren_melinarya canım 7.Haftadan beri yüksek tansiyonum var ilaç kullanıyorum kardiyoloji takipliyim ayrıca. Kardiyoloji Dr m bana alfamet verdi günde iki ile başladık haftam.ve hava sıcaklığı ilerleyince 4 e 5 çıktığı oluyorda. Tek başına ilaç çare değil tuz baharat karbonhidrat kızartma bunlara çok ama çok dikkat etmen gerekiyor. 7. Haftadan beri diyetteyim Malesef. Ve birde kesinlikle stres yapma o çok tetikliyor.
Kiymetyildiz imren_melinarya benim kullandığımda alfamet. İlk zamanlar günde 2 kere demişti 2 kere kullandığımda çok düşürdü tansiyonumu ben de teke düşürdüm sabah kahvaltıdan sonra alıyorum gün içinde düşüyordu şimdi normale döndü. Bazen akşamları da çıkıyor sürekli ölçüm yapıyorum zaten akşamları çıkınca da alıyorum yine. Durumuma göre ayarlıyorum zaten artık ölçmesem bile halimden anlıyorum
Deletedmom0071 11/8 falan normal oluyor. Sizinkisi yüksek. Haftanız da ileride. Bu yüzden acile gitmeniz gerekiyor vakit kaybetmeden. Çok tehlikeli bebek için
Cwwksedef Deletedmom0071 aslında hamilelikte 13 8 bile normal denilebilir tansiyonun asıl sebebi zaten kanın hızlı pompolanmasıyla kan basıncının artması hamilelikte zaten kan hacmi ve oranı çok fazla artıyor. 14/9 sınır 7 haftadır doktorun tansiyon takibi yaptırdığı için söylüyorum 14/9 üstü olursa zaten gebelik zehirlenmesi olabiliyor
Ilksen-30 Buğün acildeydim hemşire 14-9 da hiç durma acile gel diyorlar dedim Güldü bizde bişey yapmıyoruz ki yüksek sınır o rakam dedim 15 ler tehlike dedi çok tuhaf gerçekten gidilse de ne yapılcak idrar protein bakılır anca
Deletedmom0071 Ilksen-30 benim yakın arkadaşım 14/9 tansiyonla hastaneye kaldırıldı 37 haftalık hamile hem bebeğini kaybetti hem de kanamayı durduramadılar rahmi alındı. İlk bebeğiydi ve daha 27 yaşındaydı. Bu yüzden tansiyon yüksekliğinin asla ama asla hafife alınmaması gerekiyor. Hele ki son haftalarda… Allah korusun. Allah çocuklarımızı bizlere bağışlasın inşallah… @Cwwksedef
Cwwksedef Melekinci tansiyon takibi yapıyoruz doktorumla 14 9 ve üzeri tehlikeli benim hep 13 8 13 9 çıkıyor dinlenince düşüyor havaların sıcak olması bile etkiliyor 1 kez 14 9 üstü çıktı doktorum tansiyon takibi için yatış önerdi gitmedim alışık olduğum için limonlu su içip dinlendim 10 dk içinde düştü. Sıcak havalarda kendinizi yorar ya da sıcağa çok maruz kalırsanız tansiyonunuz çıkar hamilelik her şeyi tetikliyor dinlenmek çok önemli ve evde iş yapıp ya da dışarda yorulup direk tansiyonunuzu ölçmeyin iş yaptıysanız bi 15 20 dk dinlenip öyle ölçün eğer yüksek çıkarsa bir 15 20 dk daha bekleyip tekrar ölçün😇
Cwwksedef Deletedmom0071 aminn doğrudur fakat bende uzun zamandır takip altında olduğum için söylüyorum doktorum 14/9 görürsen gel dedi bunun üstü zaten oldukça tehlikeli önemli olan tansiyonun düşmesi düşmezse zaten çok tehlikeli :/
Ilksen-30 Anlık yükselmede sorun olmuyor heralde önemli olan düşmemesi benim hastanede 16-10’oluyor fobi var doktor sakinleş tekrar ölçelim diyor düşüyor sonra
imren_melinarya Kiymetyildiz evet dr da bana yukselirse al dedi 1 2 diye sinirlamadi 14 u gordugunde ic dedide ilk gunumdu merak ettim dogruymus o zmn ins sag salim atlatiriz 37 e kadar idare etse yeter diyorum