pembebiranneadayi Merhaba arkadaslar 22+5 gebeyim. Çok afedersiniz idrarımı yapma ihtiyacı duyuyorum sürekli baskıdan ve altta hep bi titreme gibi baskı hissediyorum neden acaba korkuyorum 1 hafta önce kontrolümüz vardı hiçbir sıkıntı yoktu🥺
Ask-bebegim pembebiranneadayi 24.haftadayim bende sık idrara çıkma durumu hissettiriyor demek ki bebekler büyüyor yada oraya baskı yapıyorlar
Melodimm pembebiranneadayi Durumunuz nasil acaba.Bende bebeği vajinada his etdim sanki çıkmak istiyor.
pembebiranneadayi Ask-bebegim Peki cok afedersin ama altta bebek baskısı titresim böyle seğirme gibi oluyomu🥺
Mucizem14 25 haftaligim ayni durumlari bende yasiyorum bazen dunyanin suyunu iciyorum bisey yok bazende bi bardakla kac defa lavaboya cikiyorum bebegin baski yapmasiyl alakali benim kizcem ta 17 haftadan baski yapmaya basladi arada zorluyor annesini😊
pembebiranneadayi Melodimm Merhabalar, 26w olduk doktorum normal olduğunu bebeğin büyüdükçe aşağıya baskı yaptığını büyük ihtimalle o hissettiklerimin tekme olduğunu söyledi ara ara yine hissediyorum ama hareketlerine alıştığım için geçiyor 🥰