Yeliz34 ben de hep korkuyordum eşime ilk baştan hep diyordum istemiyorum hemen en az bir iki yıl geçsin vs diye. Emin olamadığım zaman hemen ertesi gün hapı alıyordum bir yıl sonra istediğimi fark ettim kendimi hazır hissettim ama emin değildim bir korunuyorduk bir korunmuyorduk rastgele 2 ay öyle geçti sonra aralıkta kimyasal gebelik geçirdim pcoslu olduğumu öğrendim ondan beri hiç korunmuyoruz hala daha olmadı folik asit başladı regl olursam tedaviye başlayacağız. Keşke en baştan korunmasaydık hiç diyorum ama vardır herşey de bir hayır