Arzuu-48 Merhaba herkese sorum başlıkta. Bu fiitilden kullanan oldu mu acaba. Birde kullandıysanız kaç haftalıkken kullandınız acaba
Bennomuyum Arzuu-48 evet sulu akıntım vardı doktorum alttan muayene etti mantar var dedi krem ile fitili yazmıstı