AleynaResul Annelik0707 14 güne kadar yalancı pozitif bile verebiliyor iğne hcg hormonu taşıdığı için eğer vurduruyorsanız sabırla beklemeniz lazım o ayın bitmesini malesef negatifsede negatiftir
OnlyBaby Ben negatif gördüm 12. Gün gittim kan verdim negatif. 13 ve 14 gün de pozitifti idrar testleri ama bekleyeyim dedim kan için. Ama malesef adet oldum, tüm idrar testleri şaşırttı beni lanet😂
AleynaResul Annelik0707 yumurta takibi ile iğnesiz deneyin bence benim doktorum öyle yaptı hayırlısıyla olur
Annelik0707 AleynaResul adetim çok düzensiz takip çok zor ovulasyon testiyle falan da baktım hiç pik yakalayamadım bilemiyorum hayırlısı olsun artık 🙃☺️
AleynaResul Annelik0707 benimde düzenli değildi o yüzden regli olduktan sonra doktorum hafta hafta basen 2-3 günde bir çağırıp alt muayene ile yumurtalıklarımın durumuna baktı çatlamak üzere dediği günün akşamı çatlamış 5 aylık olduk çok şükür bence doktorunuza danışın takip edilsin iğneler ilaçlar kullanmak da çok sıkıntı hep
Annelik0707 AleynaResul bende adetin 5günü başladım ilaca. Daha sonra 7gün sonra çağırdı yumurta bitane gelişim var dedi ama yavaş dedi 20si gittim ilk 28i gelişti rahim kalınlık iyi ama yumurta gelişim için erken muhtemelen senin düzenin ileri atıyor dedi evet dedim 35 günde bir dedim genelde 18 mm oldu en son çatlatma iğnesi oldu. Bence de hem süreç olarak yıpratıcı
AleynaResul Annelik0707 benim 39 günde bir bazen 40 bazen 28 hangimiz daha düzensiz tartışmayalım sık sık takip etsin 😂