Zeusangelll Arkadaşlar kontroller olsun dogum olsun temizliğinin nasıl hangi zaman aralıklarla yapiyorsunuz yada ansızın hazırlıksız yakalananlar var mı aranızda hiç mahcup oldunuz mu bende öyle bisi olmadı ama sürekli kuaför gitmek de yoruyor
Gunes17 Zeusangelll ilk gebelikte hazırlıksız yakalandim tabiki utandim fazla bisey olmasa da gözle görülür şeyler yine vardı tüy dökücü krem kullanma kimyasal var diye onerilmiyor
Sehseh Bence uzun süre bişey kullanma son aylarda jilet kullan ağda yaptırıcam derken kasılma olur enfeksiyon kapabilirsin riske atma en iyisi doğumdan sonra yine devam edersin agdaya
eso2023 32+6 ben jilete döndüm. Kasıklarda ve bacaklarda çok çatlağım var ve acıyorlar o yüzden ağda yaptıramam artık