Mertcanbusekarakaya Kızlar 12+4 ikizlere hamileyim hem baş ağrısı hem grip hem balgam hem bel ağrısı var gende bir üşüyorum bir sıcak basıyor napabilirim yardım edin ağlıyorum artık 😭😭😭😭
Sarella Mertcanbusekarakaya bence doktora git yarın bende ilk aylarda öyleydim ağlıyordum ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım parol alabilirsin veya sıcak suyun içine limon bal
efsanee_ Mertcanbusekarakaya geçmiş olsun canım. Bir hafta öndesin bende bnde bu aralar bel ve baş agrısı yaşadım kendiliğinden geçmesini bekledim. Ama zorlandıgım zamanlarda parol alıyorum işe yarıyor biraz😕
EmraheydaBier Mertcanbusekarakaya kıyamam ya en güzeli doktora gitmen evde yapabileceğin taze nar portakal alıp sıkıp içebilirsin ben öyle yapıyordum pek bü çözüm olmuyo ya üzüldüm 😔
Ozz__1 Mertcanbusekarakaya merhaba, bas agrisi icin lavanta ve nane yagini karistirip agriyan yere surebilirsiniz. Bogaz icin de sicak suya zencefil(cok degil) bal limon bekletip icebilirsiniz. Gecmis olsun
Mertcanbusekarakaya efsanee_ canım balgam var Boğaz ağrısı var yani bildiğin grip 🤧😭😭😭 ama ağlatıyor artık acıdan
efsanee_ Mertcanbusekarakaya grip içinde ılık suya yarım limon bal çok iyi geliyo. İşe yaramazsa dr. Görün canım. Gerçi dr da çok bişey yapamıyo ama şansını dene 😕
Gulcag Mertcanbusekarakaya ağrı için parol iç canım. Bol bol ballı süt iç Boğaz’ı yumuşatıyor doktoruna danış bir de pastil al bende öyle atlattım yoksa imkansız 1 ay da geçiremedim. Havalar iyice soğudu dikkat et.
Mlke123 Ben 34. Haftada grip oldum 36 yıl hala gribim antibiötik ile ayaktayım ve uykusuzum çok zor düzen bozulunca
Bjk19031903 Mertcanbusekarakaya Canim bizim bolgede salgin var bu sekilde sizin oralarda da olmasin hemen hi doktora gozuk