Daha cinsiyet belli değil ama yavaş yavaş isim bakıyoruz, sonuçta iki ihtimal var sadece 😂 Oğlumun adı Alp, kardeşinin ismi de uyumlu mu olsa acaba dedik ? Eşim Sarp dedi erkek olursa ama o kadar da aynı gibi olmasın, sadece beraber kulağa hoş gelsin, mümkünse arap/fars kökenli de olmasın, tercihim böyle. Bu arada ben Azerbaycanlıyım, bizimkiler oğlumun ismini düzgün telaffuz edene kadar çocuğum yaşını doldurmuştu, daha akıcı bir isim de olabilir. Hadi bakalım, yorumlara 😁❤️